dimarts, 13 de setembre del 2011

INSTANTS PER COMPARTIR - INSTANTES PARA COMPARTIR


Obro novament les portes d’aquest petit espai després d’una llarga (potser massa) etapa de descans. Certament us he trobat a faltar, a tots, els que hi sou i els que no. Han estat llargs dies de platja i pocs de  muntanya, aquells que ja em coneixeu una mica, endevinareu doncs, com l’estic enyorant. Encara fa molta calor per dedicar llargues estones a aquesta pantalla que ens  connecta, volia només que sabéssiu que us enyoro i que tinc un munt de instants per compartir amb vosaltres...molt aviat.

Abro nuevamente las puertas de este pequeño espacio después de una larga (quizás demasiado) etapa de descanso. Ciertamente os he echado de menos, a todos, los que estáis y los que no. Han sido largos días de playa y pocos de montaña, aquellos que ya me conocéis un poco, adivinaréis pues, como la estoy añorando. Todavía hace mucho calor para dedicar largos ratos a esta pantalla que nos conecta, quería sólo que supierais que os añoro y que tengo un montón de instantes para compartir con todos vosotros...muy pronto.

7 comentaris:

Jordi Lluís Pi ha dit...

Hola Anna.

Una fotografia perfecte, i benviguda de vacances. Nosaltres també en trobat a faltar la teva presencia i les teves fotografies.

Fins aviat

José Luis ha dit...

Hola Anna, me alegro de tu vuelta, y lo haces con una preciosa imagen que transmite toda la luz y la alegría del tiempo de verano...

Un abrazo.

Ramon Roura ha dit...

Una foto perfecte. Ara que ve la tardor, aquests colors s'hi escauen ... encara que no crec que els troben amb aquestes formes.

Anna ha dit...

Gràcies a tots. Aquesta és d'aquelles fotos que, mira, la tires per tirar i quan la veus dius: Caram! Poc que ho semblava. De ben segur que a vosaltres també us ha passat un munt de vegades.
Petons a tots.

elrincondeanita ha dit...

Bienvenida de tu descanso Anna!!
inaguras tu regreso con una bella imagen.
Un abrazo.

Anna ha dit...

Gracias Ana, un placer y un beso fuerte. Nos vemos por aquí.

Anònim ha dit...

Bueno, esta foto es muy-muy delicada, terriblemente delicada es mi mayor elogio hacia ella