dissabte, 15 d’octubre de 2011

CALA ESTRETA - PALAMÓS


Aquest no és el tipus de fotos que solc fer en aquesta època de l’any. El normal seria penjar  fagedes daurades,   valls envoltades d’arbredes amb fulla caduca, rieres on llisca l’aigua i forma gorgues juganeres, en fi, que tot està un xic trasbalsat, o un molt, depèn de com es miri, el temps el primer.
Jo, la veritat, que voleu que us digui, no estic de cor amb aquest canvis, els trobo un xic folls, però ben mirat... Hi ha res avui dia que no fregui la follia?  

Este no es el tipo de fotos que suelo hacer en esta época del año. Lo normal sería colgar hayedos dorados, valles rodeados de arboledas de hoja caduca multicolor, rieras donde se desliza el agua y forma charcas juguetonas, en fin, que todo está un poco trastornado, o un mucho, depende de cómo se mire, el tiempo el primero.
Yo, la verdad, que queréis que os diga, no estoy muy de acuerdo con todos estos cambios, los encuentro un poco locos, claro que bien mirado... Hay alguna cosa hoy en día que no roce la locura?

4 comentaris:

seva ha dit...

Una bonita imagen con una magnifica luz, un abrazo desde Reinosa Anna.
Por cierto; enhorabuena por el premio conseguido con el post anterior es merecedor de dicho galardon, felicidades compi.

Salomé Guadalupe Ingelmo ha dit...

No, querida Ana, hoy, precisamente hoy, me da por pensar (de nuevo) que el hombre no sabe de lucidez ni de inteligencia. El agua, bellísima, generosa fuente de vida y equilibrio... Besos grandes.

Roigbalterra ha dit...

El mar no tiene época Anna, muy buen color

Ramon Roura (rnyeua) ha dit...

Hola Anna, saps que vaig començar el bloc de gorgues l'any de la sequera, que semblava que tot s'havia d'acabar? Espero que el cicle de la vida continui i poguem fer fotos tan a mar com a muntanya.