diumenge, 25 de setembre del 2011

MATÍ DE DIUMENGE - MAÑANA DE DOMINGO







Aquest matí he anat a la muntanya,  que... ja són ganes podent anar a la platja, però mira, hi ha dies que la muntanya em crida i d’un temps ençà no se dir-li que no. M’encanta passejar-hi,  tant se me’n dóna  l’estació de l’any,  i “caçar” a cops de Canon, com dic jo: “Petites coses, grans meravelles”. El meu home sempre diu que no sap com “puc veure tot el que veig” i jo li responc que quan estàs a la muntanya no solament l’has de mirar sinó que a més l’has d’escoltar perquè ens parla,  a través de cada arbre, racó, pedra o rierol. - Ets una mica bruixa, em diu, i jo penso que... ja m’agradaria!
Aquí us deixo un bocí del meu matí de diumenge. 

Esta mañana he ido a la montaña, que... ya son ganas pudiendo ir a la playa, pero mira, hay días que la montaña me llama y de un tiempo acá no se decirle que no. Me encanta pasear, tanto se me da la estación del año, y “cazar” a golpes de Canon, como digo yo: “Pequeñas cosas, grandes maravillas”. Mi marido siempre dice que no sabe como “puedo ver todo lo que veo” y yo le respondo que cuando estás en la montaña no solamente la tienes que mirar sino que además la tienes que escuchar porque nos habla, a través de cada árbol, rincón, piedra o riachuelo. - Eres un poco bruja, me dice, y yo pienso que... ya me gustaría!
Aquí os dejo un pedazo de mi mañana de domingo.
 

7 comentaris:

Esmeralda ha dit...

La meva primera visita però no serà la última.
Uns macros genials .
M'agraden els teus blogs.
Tornaré

Anònim ha dit...

Me dejas pasmado con estas fotos, que progresión Anna.
Creo que tu compa tiene vista o premonición, ehhh?

Anna ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anna ha dit...

Esmeralda, estàs a casa teva, vine sempre que vulguis seràs benvinguda.
Una abrazada.

Anna ha dit...

Gracias, amigo Roig, viniendo de ti el cumplido es doble.
Ciertamente mi compa tiene "premonición", antes de salir de casa me dijo que me pusiera pantalones largos y no cortos como me puse, yo, ni caso y... ME COSIERON LOS MOSQUITOS!!
Premonición?¿?¿

Ramon Roura ha dit...

La darrera foto és impressionant per la nitidesa que té, però em quedo amb la fruita (?) de la tercera. La natura té coses fantàstiques.

José Luis ha dit...

Impresionantes macros Anna...nos dejas un trocito precioso de esa mañana.

Un abrazo.