dimarts, 16 d’octubre del 2012

QUÈ TAL, TOT BÉ?

L’any passat ja em va passar, en arribar l’estiu, tot i no deixar de tirar fotos, em vaig prendre un temps, vaig deixar distància, com solen fer les parelles de vegades, però aquest cop entre el blog i jo. Durant tot aquest període ni tan sols he entrat per veure el què heu penjat vosaltres, els meus amics virtuals, espero, ara que a poc a poc vaig tornant,  recuperar el temps perdut i anar visitant els vostres espais.
Us he de dir que aquest estiu ha estat una experiència meravellosa,  un regal que he desembolicat amb deler i he gaudit com el millor, cada vegada sóc més conscient que la vida és molt curta i no penso malbaratar ni un sol minut.
Bé, torno a ser aquí, entre d’altres coses,  la tardor,  té l’encant que s’ha de viure amb pas un xic més lent i per tant ja m’hi avinc a seure una estona aquí on sóc ara i... compartir amb vosaltres pel simple plaer de compartir.
Què tal, tot bé? Un petonet.

3 comentaris:

elrincondeanita ha dit...

Hola Anna!! a veces es necesario desconectar. Unas por que lo necesitas y otras por que no te queda otra. Yo desde Julio no he podido mucho y hoy al volver aqui,a tu espacio he vuelto a encontrar fotos magníficas.

un abrazo.

Anònim ha dit...

Doncs,... re-benvinguda.

podi-.
podi-podi.blogspot.com

Anònim ha dit...

Bien Anna, bienvenida y una foto muy adecuada.
Cada vez las mejoras mas y mas