dissabte, 25 de febrer del 2012

JO ENCARA FAIG ÀLBUMS

 
No puc fer-hi més, continuo fent àlbums de fotos, al menys tres o quatre a l’any, és defecte professional, no concebo  la fotografia si no la veig plasmada en paper. Això m’ocupa moltes hores perquè jo tiro un munt de fotos, crec que massa,  i després, evidentment, he de fer una tria, retocar-ne alguna i, és clar, el més difícil, maquetar les fulles, però... m’encanta.  Aquest any vaig molt endarrerida,  dels dos àlbums de recopilació de l’any passat que penso fer just n’estic acabant el primer, què hi farem... Us deixo la última fulla que he muntat a veure si m’animeu i així acabo la feina. Una entrada com qualsevol d’altra.
          

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també passo a paper algunes, però molt poques.
Les fico un cartronet enganxat pel darrera ocupant tota la foto, hi escric alguna cosa, la poso dins un sobre i... Algú la reb per correu en un parell de dies.

De tant en tant, les faig postals.

podi-.

Salomé Guadalupe Ingelmo ha dit...

Pues que vayan todos mis ánimos junto con mis besos.

mrfantasy ha dit...

Rappresenti sempre posti meravigliosi,le tue foto sono bellissime!
Io ti ringrazio per le tue parole sempre belle e vere,e la tua amicizia è preziosa,grazie Anna,è un piacere.
Un grande abrazo sincero
Gaetano

klintxifood ha dit...

Si jo crec que es la manera mes fàcil de tindre les fotografies a mà, ja m'agradaria a mi també fer més albums dels que faig al final...
Salut!

elrincondeanita ha dit...

Genial Anna!! a mi también me gusta verlas en papel, pero son tantas que me volvería loca haciendo la selección y no acabaría nunca, jejejeje.
Algún día si que montare algún album que otro porque merece la pena tenerlos.
Saludos.

Ramon Roura ha dit...

Hola Anna, doncs a casa tenim una forma molt especial. Només fem àlbums digitals dels viatges. Però apart, al mig del menjador tenim un postaler. De tan en tan, n'imprimim unes quantes i les posem al postaler. Les que treiem, les posem en àlbums "cutres i salsitxeros". Si vols veure el postaler, ves a http://flic.kr/p/mACZ7. Ah! apart, hi ha un mirall per si vols que la teva imatge també hi sigui.