diumenge, 6 de novembre de 2011

LA BESADA DE LA BOIRA - EL BESO DE LA NIEBLA



Aquesta entrada és molt similar a l’anterior, de fet  es tracta del mateix lloc, el Montseny, sempre sorprenent, meravellós, bellíssim. La casualitat va voler que després de fer l’excursió a Matagalls  jo i el meu company, la colla proposés de excursionistes, la mateixa setmana, fer l’ascensió a Les Agudes i al Turó de l’Home sortint des del Convent, evidentment... qui es pot negar a gaudir dues vegades en la mateixa setmana del Montseny? Jo no, ni dos,  ni tres, ni cinc.

Us deixo una mostra del què el ulls van veure,  racons pels quals el cor va bategar en perfecta harmonia mentre la ment volava més enllà de la mà de l’esperança. Envoltada per la grandiositat de la natura, mimada i acaronada per tanta bellesa, només aleshores crec que encara no és massa tard i que endemés tot és possible.  




 



Esta entrada es muy similar a la anterior, de hecho  se trata del mismo lugar, el Montseny, siempre sorprendente, maravilloso, bellísimo. La casualidad quiso que después de hacer la excursión a Matagalls yo y mi compañero, el grupo de excursionistas propusiera, la misma semana,  hacer la ascensión a Les Agudes y al Turó de l'Home saliendo desde el Convento, evidentemente .. .  ¿quién se puede negar disfrutar dos veces en la misma semana del Montseny? Yo no, ni dos,  ni tres, ni cinco.
Os dejo una muestra de lo que los ojos vieron, rincones por los que el corazón latió en perfecta armonía mientras la mente volaba más allá de la mano de la esperanza. Rodeada por la grandiosidad de la naturaleza, mimada y acariciada por tanta belleza, sólo entonces creo que todavía no es demasiado tarde,  que aún todo es posible.








5 comentaris:

Salomé Guadalupe Ingelmo ha dit...

No es que lo creas, querida Anna, es que aún todo es posible. Ha de serlo. Besos leves y esponjosos como la niebla.

Anita AlRo ha dit...

Buen beso de niebla y como enla entrada anterior, buen enfoque del montseny!!!
UN SALUDO

Roigbalterra ha dit...

Precioso lugar Anna, gracias por la visita.
La foto de las gotas muy chula

Ramon Roura (rnyeua) ha dit...

Fotos xulíssimes. Entre elles, em quedo amb la de la tanca. Suposo que és perquè és diferent, que trenca.

José Luis ha dit...

Preciosos colores otoñales entre la niebla...

Un abrazo.