divendres, 31 de juliol del 2015

MARE DE DÉU DEL MONT-SANTA MAGDALENA-CLAUSTRE DE PALERA














Pujar a la Mare de Déu del Mont per omplir-me els ulls d’un paisatge que neix i s’estén més enllà, el Bessagoda, el Canigó, el golf de Roses… Doncs no, just si vaig veure, com un petit regal d’allò que em segueix esperant,  la punta del Bessagoda,  treien el nas entre  un mar de núvols que, si bé em van negar el paisatge esperat si que em van omplir molt més, per què no dir-ho, d’un espectacle de llums i de contrastos inesperat i màgic. Queda pendent, així, tornar a pujar, sempre tenim excusa, cerca el què ahir no vam trobar tot i endur-nos gravats a les pupil.les instants d’una immensa bellesa, rotunda, natural, irrepetible. I Santa Magdalena i el Claustre de Palera, i un gira-sol que vaig triar entre d’altres i me’l vaig endur a casa, i preciosos moments compartits amb molt bona gent, és pot demanar més?

2 comentaris:

Cinto soler ha dit...

Al final he vist havies fotografiat el Girasol vaig veure un pages que ni faltava un el estave buscant per tot arreu es clar ara ho se tu te el vas emportar cap a casa bueno en tindras per omplir una bossa de pipes les fotos totes una maravella la dels bancs i la del que sembla un abeurador de Santa Magdalena una imaginacio increible molt bones un mont de petos i abraçades fins aviat !!!

Josep Balius Planellas ha dit...

Anna, senzillament unes precioses fotos, unes perspectives molt bones. Una abraçada i endavant