dimecres, 20 de maig del 2015

GIRONA TEMPS DE FLORS 2015

Sóc poc amiga de les aglomeracions, dels espais on es congrega més gent del què jo puc admetre com una invasió del meu espai vital, què hi farem... A Girona temps de flors sol passar això, tot i que l'espectacle floral és una gran festa de delicadesa, professionalitat, bellesa, a mi,  arriba un moment en que la gentada em "sobrepassa" i he de marxar sense poder gaudir de totes les mostres florals. Malgrat tot, hi he set, l'he gaudit i,  com sempre,  al final l'he patit, aquí us deixo una petita mostra de colors, olors i bon gust.












4 comentaris:

Ramon Roura ha dit...

Vaja. Espero que tot i les aglomeracions, en gsudissis. Segur que sí.

Cinto soler ha dit...

Caram deu ni do quines fotos genials tens una viso de encuadrament que se surt del normal felicitats Anna una abraçada !!

Josep Balius Planellas ha dit...

Unes bones fotos, uns detalls amb bones perspectives. Una abraçada i endavant.

JES ha dit...

Jo vaig ser-hi en aquests jardins i no vaig veure aquestes fotografies tan bones que has fet enhorabona!!! felicitats per un gran treball.