dimarts, 25 de febrer del 2014

UN DILLUNS A LA VALL DE MARFÀ

Un dilluns, de tants dilluns viscuts, un dia especial perquè has descobert racons mai vistos, corriols desconeguts, arbres, companys de camins que no coneixies. Un dia per compartir un temps per encertar, olorar l’aire net i deixar que el sol tebi ens acariciï el rostre. Caminar i escoltar, seguir caminant, parlar amb tu mateix i després, si cal, amb els altres. Un dilluns per guardar en la capsa màgica dels records benvolguts, per quan calgui, potser, un altre dilluns diferent.      



MOLÍ DE BROTONS



ST. PERE DE MARFÀ


MOLÍ DE MARFÀ




7 comentaris:

Ramon Roura ha dit...

Hola Anna, un text i unes imatges precioses. Aquest entorn, desconegut per mi, sembla sortit d'un conte de fantasia. I les darreres fotos ( jo mai aconsegueixo treure el macro de la motxilla) són la cirereta del pastís. un reportatge perfecte.

Cinto soler ha dit...

Un lloc molt interesant el e estat mirant per google maps pero de moment me queda molt lluny i la caminadeta du ni do necesito tot un dia per anar-hi encara que me encantaria molt bones fotos felicitats jo amb el macro faig com en Ramon be encara faig mes ja me el e vengut no el trevia mai de la moxila i quedaba esgotat derrera els bitxos que mai se estaven quiets :-)

Rafel ha dit...

Quin reportatge més maco, quines fotos i quin entorn, desconegut per mi, i quin dilluns més ben aprofitat!
Salutacions Anna.

Rafel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Kim Arredondo ha dit...

Molt bona aquesta Anna!!! m ha agradat molt que visitessis el moli, no se si perque t ho vaig dir jo jajaja jo vaig estar amb bici i hem va agradar moltissim!!! haig de tornar, aixo es segur!!! Felicitats, guapetona!!!!!

Josep Balius Planellas ha dit...

Hola Anna, preciós reportatge, tant amb les teves lletres que inspiren pau com amb les fotografies que ho acompanyes, sobre tot els detalls del macro, fer les flors en el seu mitja es algo que m'apassiona. Aquest moli es una espineta que fa temps que tinc ganes de treure, es preciós i tinc ganes d'anar-hi, viam quan hi vaig. una abraçada i endavant.

alfonso ha dit...


Un rincón muy hermoso tal como reflejas en tus estupendas fotografías.

· Un saludos

· CR · & · LMA ·